توسعه دهندگان بازی Final Fantasy VII Remake از دلایل حضور زودهنگام شخصیت منفی این فرنچایز یعنی سفیروث در داستان میگویند.
بنابر گزارش بازی رایانه و به نقل از DualShockers، بازی FF7:Remake تقریباً یک هفته است که منتشر شده و هم اکنون در حال بدست آوردن اطلاعاتی در مورد انتخابهای موجود در داستان و همچنین سیستم جنگ بازی هستیم. در مصاحبهای که از طریق سایت شرکت Square Enix منتشر شده است، کارگردان بازی نائوکی هاماگوچی و تهیه کننده یوشینوری کیتاس از دلایل خود در مورد ایجاد برخی تغییرات جسورانه در بازسازی چنین بازی محبوبی صحبت میکنند.
حضور زودهنگام سفیروث اولین سوال بزرگ در ذهن هواداران بوده است. برای کسانی که با این شخصیت منفی ناآشنا هستند، سفیروث در اصل تا بعد از قسمت میدگار خودش را نشان نمیدهد، بنابراین آوردن او در این داستان تعجب آور بود.
در این مصاحبه آمده است:
راهی که ما با سفیروث در بازی اصلی کار کردیم این بود که او را پنهان و عقب نگه داریم. ممکن است شما این را ندانید، اما من از فیلم Jaws الهام گرفتهام که از این روش قدرتمند استفاده کرده و اما هرگز به طور کامل کوسه را به شما نشان نداده است. ما میخواستیم او را به عنوان این شخصیت بزرگ و قدرتمند در ذهن مردم بسازیم. فقط با مراجعه غیر مستقیم به او، احساس ترس و ظلم را ایجاد کنیم. بنابراین وقتی او برای اولین بار ظاهر میشود، اتفاق بزرگی رخ میدهد اما برای بازسازی، این ایده چندان خوب نبود تا حدودی به دلیل اینکه همه میدانند سفیروث کیست (می خندد)! ما فکر نمیکردیم که نگه داشتن وی برای زمانهای بعدی در داستان موثر باشد.
مطمئنا آوردن سفیروث از همان لحظات اولیه، حرکت صحیحی بود زیرا در این پروژه جدید فقط بازسازی داستان اصلی را نخواهیم داشت. میتوانیم انتظار داشته باشیم که با پیشروی به قسمت دوم و بعد از آن اتفاقات جدیدی رخ دهد. در حالی که هستند کسانی که ممکن است احساس دیگری داشته باشند و بخواهند داستان مشابهی را که در مجموعه قدیمی گفته میشود تجربه کنند اما فکر میکنم با این حرکت تجربه هیجان انگیزتری برای بازیکنان جدید و قدیمی ایجاد شود.
بازی Final Fantasy VII Remake هم اکنون به صورت انحصاری برای کنسول پلی استیشن ۴ منتشر شده است.