کمی عجیب به نظر میرسد اما ممکن است برای شما هم این سوال پیش آمده باشد که قرار دادن ماموریتهای جدای از داستان اصلی، در سری Assassin’s Creed چگونه و چرا طراحی شده است. با بازی رایانه همراه باشید.
به گزارش بازی رایانه و به نقل از Push Square، سری Assassin’s Creed در سال ۲۰۰۷، با انتشار اولین عنوان خود شروع به کار کرد و توانست با سبک متفاوت و جذاب خود، به شدت مورد استقبال طرفداران قرار بگیرد؛ این هیجان و استقبال کاربران از داستان و محتوای بازی، باعث شد تا ساخت عناوین دیگری از این سری، تا به امروز ساخته شود.
اگر از طرفداران سری Assassin’s Creed باشید، حتما متوجه نکته جالبی که البته این روزها، نسبتا تمامی عناوین از آن استفاده میکنند، شدهاید؛ وجود مراحل فرعی که پس از اتمام یا در حین کامل کردن داستان اصلی، میتوانید با انجام آنها ساعات بیشتری را در دنیای بازی تجربه کنید. در حالی که بسیاری از کاربران منتظر اخبار و رونماییهای جدید از عنوان بعدی این سری به نام Assassin’s Creed Valhalla هستند، شاید برایتان جالب باشد که این ماموریتهای اضافه بر داستان که همواره در تمامی عناوین این سری طراحی شدهاند، به چه دلیلی ساخته شده و چه فکری در پس ساختن آنها برای اولین بار، قرار داشته است.
به گفته یکی از اعضای تیم سازنده این سری، چارلز رندل (Charles Randall)، هنگامی که عنوان Assassin’s Creed برای اولین بار جهت تست به پسر مدیر عامل شرکت یوبیسافت (Ubisoft)، اییوز گیلموت (Yves Guillemot)، داده شد تا آن را بازی کند، او گفت که بازی برایش خسته کننده بوده است؛ این امر سبب شد تا با وجود اینکه تنها ۵ روز تا معرفی رسمی بازی وقت باقی مانده بود، یک تیم چند نفره از سازندگان، شروع به طراحی برخی مراحل فرعی و قرار دادن آنها در بازی کنند. البته همانطور که پیشبینی میشد، این مراحل به علت زمان کمی که در اختیار این تیم قرار گرفته بود، برخی باگها و نقصهایی داشتند که باعث شده بود تا بعضی از کاربران، نتوانند که بازی را به صورت ۱۰۰ درصد کامل کنند.
این مراحل در طول تمامی عناوین این سری، معمولا از داستان جداگانه و خاصی برخوردار نبودهاند اما به گفته کارگردان آخرین عنوان در دست ساخت این سری، اشرف اسماعیل (Ashraf Ismail)، در بازی Assassin’s Creed Valhalla باید منتظر تفاوتهای چشمگیری در نحوه قرار گرفتن این مراحل و داستان آنها در بازی باشیم.
بازی Assassin’s Creed Valhalla برای عرضه بر روی پلیاستیشن ۵، اکس باکس سری اکس و همچنین کنسولهای نسل حاضر، در کنار پلتفرم رایانههای شخصی و استدیا در تعطیلات میلادی سال جاری (دی ماه)، برنامه ریزی شده است.